REGULAMIN Zabiegu opalania natryskowego oraz REKLAMACJE

REGULAMIN Zabiegu opalania natryskowego oraz reklamacji.

Zabieg opalania natryskowego

  1. Klientka jest proszona o punktualne przybycie, aby kosmetyczka była w stanie go wykonać w przewidzianych do tego ramach czasowych.
  2. Opalanie następuje po przebraniu się klientki/klienta w bieliznę zabiegową.
  3. Po zabiegu opalania natryskowego klientka/klient jest informowany przez kosmetyczkę o przestrzeganiu zasad po zabiegu w celu osiągnięcia efektu ładnie opalonej skóry.
  4. Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu klientce/klientowi, który będzie zachowywał się agresywnie, będzie pod wpływem środków odurzających lub spóźni się na zabieg więcej niż 10 min.
  5. Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia ponownego zapisania klienta jeśli nie odwoła on wizyty lub odwoła ją w przedziale czasowym mniejszym niż 1 godzina przed umówionym zabiegiem.
  6. W przypadku nie odwołania zabiegu lub częstym odwoływaniu wizyt salon może żądać przedpłaty od klienta w wysokości 40% wartości zabiegu na konto firmowe. Przedpłata będzie rozliczona po wykonanym zabiegu. Salon zastrzega sobie prawo do zatrzymania przedpłaty, gdy klient nie odwoła wizyty minimum 1 godzinę przed umówionym zabiegiem.

 

Reklamacje

 

  1. Reklamacje zabiegu w którym klientka/ klient nie zastosuje się do naszych wskazówek i zmyje szybciej preparat, zmyje preparat niedokładnie, wykona peeling ciała po zabiegu, ubrał obcisłe ubrania, spocił się i zostały plamy, nie przygotował skóry odpowiednio przed zabiegiem, po zabiegu korzystał z basenów, sauny itp. użył tłustych balsamów przed zabiegiem, zażywa leki, kremy które mają na celu złuszczanie naskórka, obleje się wodą lub złapie go ulewa , wykonał niedawno depilacje woskiem gdzie została naruszona warstwa naskórka lub robił czynności, które są przeciwwskazaniem przed lub po zabiegu, wyżej wspomniana reklamacja nie będzie uznawana.
  2. Czas na złożenie reklamacji z innych powodów to 48h od czasu wykonania zabiegu. Po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniana.
  3. Rozpatrzenie pozytywnie reklamacji wiąże się z otrzymaniem pełnej lub części kwoty zabiegu lub wykonanie następnego zabiegu opalania na koszt firmy.